V této stránce najdete všechny důležité informace pro uskutečnění nákupu.
Nejčastěji vás zajímá
- Jak probíhá objednávka?
- Zboží máte opravdu skladem?
- Jak mi zboží doručíte a jak mohu zaplatit?
- Bezplatné vrácení zboží
- Reklamace zboží
- Před nákupem si přečtěte
- Dokumenty ke stažení
Jak probíhá objednávka?
Po objednání vám dojde potvrzovací email. Jakmile objednávku obdržíme, zkontrolujeme dostupnost zboží a správně vyplněné údaje. Poté připravíme balíček pro zaslání přepravní službou. Po přijetí balíčku přepravní službou vám dorazí email s informací o dokončení objednávky, kde najdete sledovací kód a elektronickou fakturu. Zásilku poté přepravce doručí do dvou dnů.
Zboží máte opravdu skladem?
Ano všechno zboží máme skladem, aktuální skladovou dostupnost vidíte přímo na eshopu. Pokud se skladová dostupnost liší je to naopak větším množstvím skladových zásob, neváhejte se dotázat pokud chcete uskutečnit větší objednávku.
Jak mi zboží doručíte a jak mohu zaplatit?
Při objednání do 10 h, předáváme zboží ještě týž den dopravci. Dle smluv s dopravcem by mělo být zboží doručeno následující pracovní den.
Druhy dopravy
- Zásilkovna – odběrné místo – 79 Kč
Vyberte se ze sítě výdejních míst partnerů Zasilkovky. U pobočky je vždy informace o otevírací době a možnosti platby kartou. - Zasilkovna domů – dodání na adresu – 99 Kč
Zásilka je doručena přímo na vámi vybranou adresu. Zásilkovna se postará o dodání zásilky.
Platba
Pokud objednáváte na dobírku, je třeba přičíst k dopravě 30 Kč.
- Hotově při doručení tzn. dobírka
- Platba na účet účet máme vedený u FIO banky
Bezplatné vrácení do 30 dnů
Pokud vám zboží nakoupené v našem obchodě nevyhovuje, nebo jste si koupi rozmyslel, můžete zboží vrátit do 30 dnů bez udání důvodu. Zboží odešlete na naší doručovací adresu a do 7 mi pracovních dnů vám vrátíme peníze na váš účet. Zboží můsíte vrátit bez poškození či znatelného opotřebí. Platbu na dopravu hradíte na svoje náklady.
Pokud nám chcete ulečit práci vyplňte prosím žádost o odstoupení od kupní smlouvy. Formulář můžete poslat vyplnění společně se zbožím, nebo naskenovat/ofotit a doručit emailem.
Reklamace
Pokud vám zboží přestane fungovat fungova do 2 let od koupě, můžete ho u nás reklamovat. Zboží nám zašlete na doručovací adresu a mi se vám k reklamaci do 30 dní vyjádříme.
Jestliže vám zboží dorazilo nekompletní či poškozené dopravou, zboží nám nafoťte a odešlete na náš email a my doporučíme další postup.
Pokud nám chcete ulečit práci vyplňte prosím reklamační formulář. Formulář můžete poslat vyplnění společně se zbožím, nebo naskenovat/ofotit a doručit emailem.