Vrácení nevyhovujícího zboží do 14 dnů
Zboží, které vám s jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete vrátit do 14 dnů od doručení.
Vrácení prosím oznamte buď telefonicky nebo e-mailem a zašlete na tuto adresu:
Michal Příhoda
Josefa Hory 627/6
Třešť 58901
K zásilce přibalte kopii faktury a nebo formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. V případě zaslání faktury Vás prosím o zaslání bankovního účtu emailem.
Náklady na kurýrní služby hradí odesílatel.
Reklamace zboží
Nejrychlejší možností, jak reklamovat poškozené zboží, je vyplnit reklamační formulář a zaslat společně s fotografií poškozeného dílu na náš email info@motolump.cz.
Nejpozději do druhého dne se vám ozveme s návrhem řešení.
Co potřebuji pro řešení reklamace?
- číslo objednávky nebo faktury
- fotografie vady
- popis vady
Nebo můžete vyplnit náš připravený reklamační formulář, který vás všemi kroky provede najednou.
Důležité informace:
- na reklamace se snažíme reagovat neprodleně, nejpozději do 24 hodin
- reklamační lhůta na vyřízení reklamace podle občanského zákoníku je stanovena na 30 dnů
- náklady na vyřízení reklamace hradíme my jako dodavatel zboží
- o vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky i písemně