Vrácení nevyhovujícího zboží do 14 dnů

Zboží, které vám s jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete vrátit do 14 dnů od doručení.

Vrácení prosím oznamte buď telefonicky nebo e-mailem a zašlete na tuto adresu:

Michal Příhoda
Josefa Hory 627/6
Třešť 58901

K zásilce přibalte kopii faktury a nebo formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. V případě zaslání faktury Vás prosím o zaslání bankovního účtu emailem. 

Náklady na kurýrní služby hradí odesílatel.

Reklamace zboží

Nejrychlejší možností, jak reklamovat poškozené zboží, je vyplnit reklamační formulář a zaslat společně s fotografií poškozeného dílu na náš email info@motolump.cz.

Nejpozději do druhého dne se vám ozveme s návrhem řešení.

Co potřebuji pro řešení reklamace?

  • číslo objednávky nebo faktury
  • fotografie vady
  • popis vady

Nebo můžete vyplnit náš připravený reklamační formulář, který vás všemi kroky provede najednou.

Důležité informace:

  • na reklamace se snažíme reagovat neprodleně, nejpozději do 24 hodin
  • reklamační lhůta na vyřízení reklamace podle občanského zákoníku je stanovena na 30 dnů
  • náklady na vyřízení reklamace hradíme my jako dodavatel zboží
  • o vyřízení reklamace vás informujeme telefonicky i písemně